♡Ayuni's story♡
Farida Nadia ♡
Assalamualaikum dan hai, berdasarkan tajuk
harini nak cerita pasal si gadis comel, ayu lagi manisssss.
hahaha Kak Farida Nadia... Aku dah anggap dia macam kakak aku sendiri
dia terlalu baik dengan aku sampai aku rasa macam mana aku nak balas jasa jasa baik dia
dia selalu mendengar masalah aku luahan hati aku dan sebagainya
tanpa rasa jemu. Aku beruntung hadirnya dia dalam hidup aku.
Aku tak nak dia pergi jauh dari hidup aku. Aku nak dia sentiasa ada dengan aku
Aku tau walaupun aku tak pernah berjumpa dengan dia real real dalam waktu yang lama
tapi aku tetap rasa dia dekat dengan aku... Haritu ada sekali aku tengok dia face to face
tapi tak sampai 1minit. Tapi tu pun dah buat aku happy. Berbunga hahahah
Aku haraplah yang aku akan jumpa dia lagi..

Akak, kalau akak baca blog yuni.. Haa ni entry khas untuk akak.. Yuni sayang akak.
Terima kasih sebab selalu dengar masalah yuni. Akak.. kalau akak ada masalah
ceritalah dekat yuni ya.. Kita kena lah bertukar tukar cerita.
Yuni ada saat akak perlu dan akak ada saat yuni perlu kan lebih seronok kalau macam tu.
Akak jangan berahsia dengan yuni tau. Yuni nak akak tahu yang yuni sayang akak.
Iloveyousomuch :D

Haaa tengok ni.. comel kan main belon hahaha meh tengok gambar lagi satu.
Comel kan kan.. Kak Nadia!! Yuni sayang akak. hehe <3

Bye..~
 


Posted at 07:14 | 0 comments

Hello
♡ Welcome to my blog ♡ and don't forget to follow me Thank you!




Scream here
Put your cbox codes here ; max width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Template by : Shira Radzuan
Basecode by : Ziera Sharplet
Tutorial : Jaja
Background : Google