♡Ayuni's story♡
Part of me ♡
Assalamualaikum, hai hai dan hai......
New post, okay actually blog ini telah di kemaskini kan.
Senang cakap baru lah. Jadi ni post pertama yang merasmikan
blog baru ini, well dah kali keberapa sebenarnya saya buat blog.
but I won't care right. sebab suka hatilah nak buat berapa kali pun
asalkan menjadi jugak blog ni. hehehehe. Jadi mari lah saya perkenalkan diri saya yang tak berapa penting ini
hahaha. okay let's start.............
Nama: Ayuni Shazwanie Bt  Shabri ((nama seperti di dalam IC hahaha))
Tarikh Lahir: 4Mac1999
Tempat Lahir: Hospital Sungai Petani, Kedah.
Nama Abah: Shabri B Ahmad
Nama Ibu: Zalina Bt Othman
saya anak bongsu daripada 4orang adik beradik. Semua perempuan, tak ada lelaki kecuali abah saya je dalam family kami hehehe.
Saya orang kedah! haaa kalau cakap ikut dan tu paham paham lah noh. hahahaha.
Okay maybe hampa nak tengok muka saya macam mana, hidung penyek ka, tembab ka apa ka kan. haaa sat nak tunjuk gambar. saya, merangkap pemilik blogger ini hehehe

 Alright! That's me. Hehehe.  
Okay ini part of me part 1 which is my beloved family..
Mari saya perkenal kan my sweetheart. Dear mom and dad.
Depa lah yang membesarkan saya dari saya kecil yang tak tahu apa apa, sehinggalah saya besar yang sudah tahu sedikit sesuatu perkara. ♡ I love them so much....................


Ini ibu dah abah saya yang tercinta mwah mwah okay, gambar ni dekat Melaka MegaMall. 
masa cuti sekolah. nampak kasut merah yang agak kelihatan di situ? Please abaikan....... itu kasut saya hahaha spoil betul ._.
Okay next, saya kenalkan kakak sulung saya yang bernama Erina Shabina.

 Okay ini lah dia along saya.
Next saya nak perkenalkan angah saya, nama dia Auni Athirah dia student UKM.


Ini lah angah saya ♡ 
jadi seterusnya ialah kakak saya yang ketiga, Afza Assirah
ala ala arabian sikit namanya hahahaha
Haaa ni lah kakak saya yang ketiga, cause beza umur yang tak terlalu jauh, hanya setahun seorang.
Saya lebih rapat dengan dia hehe.

Okay ini part of me part 2 hehehehe which is my true friends #HANANForever ♡ 
Kita hidup selain memerlukan keluarga, kita juga perlukan kawan, sahabat sejati sehidup dan semati.
alhamdulilah saya di kurniakan kawan kawan yang understanding macam mereka, caring, loving and else. 
comel pun comel tau!! hahahaha so mari saya perkenal kan satu persatu hehehe.


 Taraaaaa, ni lah #HANAN yang terdiri daripada, Farah Husna, Ashikin, Nabihah, Fatin Ayu dan saya sendiri. Ini gambar kami bersama.btw perasan kan Farah dengan Ayu sentiasa di hujung, sebab apa? sebab depa tinggi hahahah. 
Mari saya tunjuk gambar seorang seorang pulak hehehe mari mulakan  ♡ 

Okay gambar pertama ni namanya Nur Ashikin Bt. Zahri.
character dia seorang yang periang, saya panggil dia mummy cause dia memang matured! hehehe.saya kenal dia dari sekolah rendah lagi, but not really to close, kami makin rapat di sekolah menegah dan memang seronok kenal dia hehe.
Next.
Ini Fatin Ayu Najwa Bt. Abdullah , saya susun gambar ikut tarikh lahir actually. Tarikh lahir depa di rahsiakan aaaaaaaaaa heheheh.. Btw, Ayu sangat caring.. Mengambil tahu sesuatu perkara dengan sangat baik. I know her since sekolah rendah, on talentime. hahahaha dari situ kami kenal dan rapat until now forever and ever, in shaa allah hehe.
Next.
Haaa, siapa gadis berkaca mata ini. hahaha ini Nur Nabihah Bt. Khairul Anuar. ♡  dia cute right? well kawan kawan saya semua cute macam saya ehh?? hahaha okay Nabihah, I called her Byhah, saya tahu dia dari darjah 3. But tak rapat sangat darjah 3 tu. Kami makin rapat bila darjah 6. Dan makin makin rapat until now and forever in shaa allah.. hehehe.
Next.
Okay ini yang terkecil termuda sekali dari group kami. but dia tinggi tau. Nama dia Nur Farah Husna Bt. Kamaredhzan. Saya mula mengenali dia masa form 1 and since situ dapat tahu dia ni baik orangnya. dia happy go lucky. suka gelak serious! hahahaha..

I really thankful to have all of them in my life. ♡ 




Posted at 07:05 | 0 comments

|
Hello
♡ Welcome to my blog ♡ and don't forget to follow me Thank you!




Scream here
Put your cbox codes here ; max width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Template by : Shira Radzuan
Basecode by : Ziera Sharplet
Tutorial : Jaja
Background : Google