♡Ayuni's story♡
Kursus ♡
Assalamualaikum dan hai..
harini nak cerita pasal kursus yang berlangsung dari 15 disember hingga 17 disember sepatutnya
tapi hari 17 disember tu cikgu ada mesyuarat, so di lajak ke 18 disember.
start dari pukul 8pagi sampai 5petang.
harini first day jalani kursus PRS, yep! sangat seronok, tak boring, menarik sangat.
tapi kurang menyerlah sebab saya agak mengantuk. tak cukup tidur. awal awal tu okay lah lagi
macam boleh lah bagi respon dengan ok. tapi lepastu dalam pukul 3petang dan keatas.
saya dah kehabisan bateri ((tenang)) hahahahaha.
macam slow ja lepas tu.. semua yang terlibat dalam kursus ni actually 40 orang tapi percaya atau tidak
yang datang hanya 27 hahahahaha. jadi kami di bahagikan kepada 3 kumpulan.
kumpulan yang pertama nama MESRA
yang kedua nama POSITIF
dan yang ketiga nama SAYANG
sebenarnya ketua yang kena pergi ambil sampul nama apakah group kami.
Haaa, cuba teka saya group yang mana? Hahaha yang paling sweet dekat situ.
Hehehe saya group SAYANG.
dalam group kami tu ada 9 orang termasuk saya, which is
Abang Hazmeer 
Kak Sabrina Yusuf 
Kak Ilya
Kak Ihyazulaika 
Kak Umi
then
Adik Azim
Adik Fasihah
Adik Fatihah
aktiviti macam biasa ja tapi menarik. so memang tak boring dari pukul 8pagi sampai 5petang tu
cuma penat ja lah. sepanjang tu enjoy ja tak lekang dari ketawa sebab yang bagi taklimat and aktiviti semua tu sepenuhnya oleh Miss Fairuz atau nama penuh dia Siti Fairuz. hehehe.
saya harap kursus ni, bagi saya pengalaman yang berguna untuk saya gunakan nanti. in shaa allah.
akak akak, abang dan adik adik yang sekumpulan dengan saya semua sporting. Best!.

Posted at 10:02 | 0 comments

|
Hello
♡ Welcome to my blog ♡ and don't forget to follow me Thank you!




Scream here
Put your cbox codes here ; max width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Template by : Shira Radzuan
Basecode by : Ziera Sharplet
Tutorial : Jaja
Background : Google